Que fem

la nostra metodogia

Què fem:

La nostra especialitat son els peus, però no deixem de banda la persona, de manera que tractem els peus en relació amb la persona oferint un tractament global.

La cura dels teus peus és la nostra responsabilitat de manera que treballem conjuntament amb altres professionals (podòlegs, fisioterapèutes, metges, enfermers…) per tal d´aconseguir un millor resultat final.

Primera Visita

En una primera visita es realitza una història clínica podològica on s´obtenen dades del pacient, on explica quin és el problema a solucionar i es signa el full de protecció de dades.

En la primera visita es tracta al pacient per la raó per la qual ve i se l´informa sobre totes les alteracions o patologies que es trobem i que moltes vegades el pacient no n´és conscient.

Hi ha tendència a creure que el mal de peus és normal, però el dolor és un símptoma que ens alerta que alguna cosa no va bé, moltes vegades el dolor és l´ultim signe d´alerta ja que en poden apareixen d´altres abans, com hiperqueratosis (durícies), helomes (ulls de poll), inestabilitats al caminar que propicien torçades repetides dels turmell, alteracions ungueals… que ens indiquen que alguna cosa va malament.

Part important d´aquest primera visita és informar, tant del que té el pacient com de les possibles vies de tractament.

Serveis

• QUIROPÒDIA

Es el tractament més habitual. En aquesta visita es tallen correctament les ungles, es treuen callositats, ulls de poll... i es fa una valoració global del peu.
  • ESTUDIS BIOMECÀNICS:

Amb plantilles i ortesis de silicona, per tal de millorar la marxa del pacient, treure dolor, prevenir lesions, eliminar callositats, etc.
  • ESTUDIS POSTURALS:

Es realitzen estudis de la postura i es tracten alteracions porturals que provoquen tensions musculars i dolor. La normalització de la postura permet eliminar hipoertonies musculars i per tant, dolor.
  • REEDUCACIÓ UNGUEAL:

Es realitzen tractaments de reeducació ungueal amb resines, obtenint resultats molt bons tant a nivell de reeducació com a nivell estètic.
  • CIRUGIA

Realitzem cirurgia ungueal, en tots aquells casos on la reeducació només és posible mitjançant la cirurgia.
  • VENDATGES

Vendatges funcionals i neuromusculars: per reduir edema, estirar, relaxar, desinflamar, per facisitis plantar, metatarsàgies, tendinitis, inestabilitat de tormell, així afavorim la curació mentre permentem el moviment. ​
  • ASSESORAMENT

El calçat és molt important de manera que donem consells sobre quin és el millor tipus de calçat per cada pacient i per cada necesitat.
  • LASER

Disposem d´un tractament molt innovador a les consultes dels podòlegs, és el làser